Razer Edge Tablet

0 comments
Razer Edge Membolehkan PC Game Dimainkan Oleh Sebuah Tablet
 


Razer’s Project Fiona permainan tablet konsep, pertama kali dilihat di CES 2012, telah kembali muncul di CES  2013 sebagai Edge Razer,  10.1-inci skrin sentuh  yang dikuasakan oleh Windows 8 tablet yang akan disediakan pada Q1 2013 dalam dua tatarajah. Model asas akan dijual pada US $999 dan yang dilengkapi dengan Intel Core i5 processor,  NVIDIA  GT640M LE  GPU 4GB RAM DDR3 dan satu 64GB SSD, manakala yang Razer Edge Pro akan dijual pada US $1299 dan mempunyai satu Intel Core I7 processor dinaik taraf serta 8GB RAM dan 128GB SSD.


Ini adalah controller sekarang sebahagian daripada lampiran dipanggil Controller Gamepad. Controller Gamepad mempunyai empat butang, dua batang analog, 4 butang pemicit D-pad,
dan maklum balas getaran. Ia tersedia dijual untuk US $ 249.
Persisian lain juga akan disediakan untuk Edge. Dock Keyboard akan menghidupkan Edge ke notebook tradisional faktor bentuk (harga belum tersedia).

Dan Docking Station akan menambah tiga port USB 2.0, HDMI 1.4 port, mikrofon dalam dan stereo keluar membiarkan anda menyambung Edge untuk ke monitor atau TV, serta pilihan untuk menyambung controller  USB yang berbentuk seperti konsol. Docking Station akan dijual pada harga US $ 99.

 

Leave a Reply

share button

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Member of The Internet Defense League
Member of The Internet Defense League